Disqus Shortname

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

"Τα ηλεκτρικά οχήματα δεν είναι μονόδρομος μείωσης CO2"

 Το λόμπι της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας αρχίζει να έχει αμφιβολίες κατά πόσον τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι μονόδρομος για την μείωση διοξειδίου του άνθρακα και προτείνει άλλες λύσεις


Δεν μας προκαλεί έκπληξη η τοποθέτηση του επικεφαλής του λόμπι της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Το υδρογόνο αρχίζει να παίζει δυνατά στα μελλοντικά σχέδια της αυτοκινητοβιομηχανίας ενώ τα βιοκαύσιμα έχουν ήδη μπει στο παιχνίδι αν και με αμφίβολα αποτελέσματα. Τι δήλωσε o Paolo Scudieri (φωτό), επικεφαλής του λόμπι της αυτοκινητοβιομηχανίας της Ιταλίας (ANFIA); Είπε ότι τα ηλεκτρικά οχήματα και η ηλεκτροκίνηση δεν είναι η μόνη αποτελεσματική οδός για τη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα (CO2) που παράγονται από την αυτοκινητοβιομηχανία.

Ο ίδιος τόνισε ότι άλλες τεχνολογίες θα μπορούσαν να βοηθήσουν στην απαλλαγή της βιομηχανίας από τον άνθρακα, επιτυγχάνοντας τους ίδιους στόχους όσον αφορά τις εκπομπές ρύπων και διατηρώντας παράλληλα την τεχνογνωσία και τις θέσεις εργασίας στην Ιταλία.

Η Ιταλία θέλει υδρογόνο και βιοκαύσιμα

"Αναφέρομαι στην απτή συμβολή που μπορούν να προσφέρουν τα βιοκαύσιμα και τα συνθετικά καύσιμα, καθώς και το υδρογόνο", δήλωσε ο Scudieri ανοίγοντας τη δημόσια συνέλευση της ANFIA, προσθέτοντας ότι η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία κάνει ήδη τεράστιες επενδύσεις στο υδρογόνο.

Na τονίσουμε ότι τα βιοκαύσιμα και τα συνθετικά καύσιμα αναπτύσσονται για να επιτρέψουν τη συνέχιση της χρήσης τροποποιημένων εκδόσεων των κινητήρων εσωτερικής καύσης και όχι τη μαζική μετάβαση σε πλήρως ηλεκτρικά οχήματα.

Το φόβητρο της Ασίας και οι θέσεις εργασίας που κινδυνεύουν

Ο Scudieri είπε ότι η αποκλειστική εστίαση στην τεχνολογία EV, στην οποία σήμερα κυριαρχούν οι παραγωγοί από την Ασία, θα θέσει σε κίνδυνο περίπου 73.000 θέσεις εργασίας στην Ιταλία τα επόμενα χρόνια, οι οποίες δεν θα αντισταθμιστούν από περίπου 6.000 νέες θέσεις εργασίας που αναμένεται να δημιουργηθούν από την ηλεκτροκίνηση.

Είπε ότι περίπου 450 προμηθευτές στην Ιταλία, σε σύνολο 2.200, κινδυνεύουν να βγουν εκτός λειτουργίας, καθώς δεν έχουν ακόμη αρχίσει να στρέφουν την παραγωγή τους προς την ηλεκτρική τεχνολογία.

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει προτείνει μείωση των εκπομπών CO2 κατά 100 τοις εκατό έως το 2035 για τη βιομηχανία. Ο στόχος, ο οποίος αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης δέσμης πολιτικών για την κλιματική αλλαγή που δρομολογήθηκε πέρυσι, θα καταστήσει αδύνατη την πώληση νέων οχημάτων που κινούνται με ορυκτά καύσιμα στο μπλοκ των 27 χωρών.

Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο θα διεξαγάγει συζήτηση την επόμενη εβδομάδα σχετικά με διάφορες πολιτικές για το κλίμα, συμπεριλαμβανομένου ενός σχεδίου για την ουσιαστική απαγόρευση των αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης έως το 2035.

Ο Scudieri δήλωσε ότι δεν υπάρχει επικρατούσα θέση μεταξύ των διαφόρων πολιτικών ομάδων στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο.

"Κάθε ψήφος θα μετρήσει και η ευχή μου είναι οι ευρωβουλευτές μας να ψηφίσουν έχοντας επίσης κατά νου τα συμφέροντα της χώρας", τόνισε ο επικεφαλής της ANFIA. 

ΠΗΓΗ:

Δεν υπάρχουν σχόλια